Rosorna blommar - My rose in bloom

Nu har min ros äntligen börjat blomma och den lever verkligen upp till bilderna jag har sett på hortogreens hemsida där jag köper en del av mina plantor. Mycket bra plantor, bra service (leverans hem till dörren) och tydlig och informativ hemsida. Kan inte länka till hemsidan men adressen är ialla fall hortogreen.com.
Rosen, den heter John Davis och är en kanadensisk buskros men blir såpass stor så den också kan användas som klätterros, vilket jag gör. ___________________________________________________________________________________________________________________________ My rose is in bloom at last and I think it looks quite nice. I bought the rose at Hortogreen.com, nice plants and delivery to your door. Convenient! The rose is named John Davis and it is a Canadian rose. It gets big enough to use as a climber as I will do.
John Davis i närbild

John Davis i närbild. Mycket vacker och rik blomning!_

Kommentera här: