Liten rundtur i min trädggård - sightseeing in my garden


Novemberljus från min balkong/light of november from my balcony


Vinterbild, trädgården från sovrumsfönstret, gränsen är stängslet. Inte mycket växter där inte!
My garden in wintertime seen from my bedroom window. No plants yet!


Vacker solnedgång i december/Beautiful sunset in december

Liten vårrabatt/Some spring flowers


Vacker påsklilja, i bakgrunden tulpan och kaukasisk förgätmigej
Beautiful daffodil and in the background tulips and kaukasian forget-me-not


Vårkrage och tulpaner/? and tulips


Jättedaggkåpa och stjärnflocka blommar/? and ? in bloom


Humla på stjärnflocka/Bumblebee on astrantia major


Bär på svarta vinbärsbusken!/Berries on my black currant!


Det här är min trädgård och balkongen är också min!Trappor leder ner därifrån till trädgården/This is my garden and the
 balcony is mine as well! From my balcony there is a stairway down to the garden.


Del av min kryddgård/Part of my herb garden


Underbara trädet Katsura med vacker brunnäva /A Katsura Tree in companion with a beautiful geranium


En annan del av min kryddgård/Another part of my herbal garden


Kommentera här: