Tokig i katter - Crazy about cats

Att  det blev en levande katt för min del var nog inte så konstigt! För när jag häromdan började titta mig omkring bland mina saker så förstod jag att detta har ju grott en mycket lång tid. Det är klart, vi hade katten Sigge en kort tid på 90-talet.
Titta här. Ellen var väl 6 år då och vi bodde fortfarande på landet utanför Strömstad.

The fact that I eventually got me a cat is not that strange! The other day when I started to look around in my house I suddenly realized that this is what I wanted for a very long time, to be a catowner.  Well, we had a cat for a short time when we lived in Strömstad, Sigge. Ellen was about 6 at that time, look here:


Som sagt jag hittade en massa kattprylar och bilder hemma. Min kattlista:

As I said, I found a lot of cat stuff at home, so here they are:
kylskåpsmagnet som införskaffades när vi väntade Algot och längtade.

Förstår ni nu varför det blev katt för min del?

I guess it was just natural for me to get a cat, right?

Kommentera här: