Tidningsförvaring? - Box for papers?

Här försöker jag få ordning på mina tidningar och vad händer?

I`m trying to get my papers in order and what happens?

Det här är ju ett jättemysigt ställe att ligga på, jag struntar väl i dina tidningar säger Algot

This is a real cozy place to be. I don´t care about your papers says Algot

♥♥♥♥


Så här stor och vacker har jag blivit säger också Algot. Jag vill nog bli pappa så småningom. I alla fall hoppas matte det och lite skoj kan man väl få ha i sitt kattliv säger Algot och matte säger att jovisst, du ska få bli pappa!

This is how big and beautiful I´ve become says Algot. I think I want to become a dad eventually. At least that´s what my mistress hopes for and a little bit of fun in my cat life is not bad says Algot and mistress says, ok you will become a dad!

Kommentera här: